MEIEGA ON VÕIMALIK

JOONAS LAKS

695

nutikate liikluslahenduste projektijuht

Nutikad lahendused on võimalikud ka poliitikas. Seisan selle eest, et riigi juhtimine oleks andmete ja teadmiste põhine. Tehnoloogia ja teadus saavad meid aidata ökoloogilise ja rikka tuleviku suunas liikumiseks.

Nõmmel olen sündinud ja kasvanud, Mustamäel käisin koolis ja ülikoolis, kuid selles ringkonnas kandideerin esimest korda. Tööelu on mind viinud liikluse ja liikuvuse juurde ning need on ka teemad, millega soovin Riigikokku valituks osutudes kõige enam tegeleda. Meie transpordisüsteem on kinni kiilunud ja vajab korralikku raputust. Kuigi jagamismajanduse levik ja tehnoloogia areng on meile tohutult uusi võimalusi loonud, peab Eesti inimene ikka valima auto ja halva lahenduse vahel. Minu eesmärk on luua paremad võimalused olemasolevate ja uute mobiilsusteenuste arenguks luues selleks regulatiivseid ning majanduslikke meetmeid. Liikumisvabadus on inimõigus!

Jälgi minu tegemisi

MEIEGA
ON
VÕIMALIK

JOONAS LAKS

695

nutikate liikluslahenduste projektijuht

Nutikad lahendused on võimalikud ka poliitikas. Seisan selle eest, et riigi juhtimine oleks andmete ja teadmiste põhine. Tehnoloogia ja teadus saavad meid aidata ökoloogilise ja rikka tuleviku suunas liikumiseks.

Nõmmel olen sündinud ja kasvanud, Mustamäel käisin koolis ja ülikoolis, kuid selles ringkonnas kandideerin esimest korda. Tööelu on mind viinud liikluse ja liikuvuse juurde ning need on ka teemad, millega soovin Riigikokku valituks osutudes kõige enam tegeleda. Meie transpordisüsteem on kinni kiilunud ja vajab korralikku raputust. Kuigi jagamismajanduse levik ja tehnoloogia areng on meile tohutult uusi võimalusi loonud, peab Eesti inimene ikka valima auto ja halva lahenduse vahel. Minu eesmärk on luua paremad võimalused olemasolevate ja uute mobiilsusteenuste arenguks luues selleks regulatiivseid ning majanduslikke meetmeid. Liikumisvabadus on inimõigus!

Jälgi minu tegemisi